Case

Nordnet Live - Årets Annonskampanj 2013

2012 var ett år då det rapporterades mycket negativt i medierna om bankerna och den allmänna uppfattningen var att börsen stod still. Mot denna bakgrund bestämde sig Nordnet att lansera spareventet Nordnet Live. SvD gick in som mediepartner och samarbetet blev verkligen en braksuccé som involverade många affärsområden hos båda parter.

Se hur det hela gick till här:

Se video >>

Ralph Lauren

Ralph Lauren öppnade sin första flaggskeppsbutik i Stockholm i mars 2012. Inför lanseringen ville de ville marknadsföra sig brett, men samtidigt till rätt målgrupp, för att nå ut till svenska marknaden.

Läs mer om den framgångsrika lanseringen här.

Hämta presentation >>

SvD och Asics

Asics ville lyfta sitt varumärke och Stockholm Marathon till nya nivåer. Se hur de marknadsförde och gjorde det tillsammans med SvD här: 

Se video >>

Mercedes

Mercedes valde att lansera sin nya modell CLA i den snabbast växande plattformen på marknaden, nämligen mobilen. SvD Mobils attraktiva målgrupp och höga trafik bidrog i stor utsträckning till en framgångsrik lansering. Läs mer här:

Hämta presentation
 
 

Är du säker?

Laddar